Görs reklam av hundra olika företag som tillverkar akustikpaneler, men det är omöjligt att hitta någon information som inte är från sponsrade inlägg.
Har läst en del dåligt på detta forum om att akustikpaneler från Bauhaus luktar illa i flera månader, antar att det är Fibrotech som syftas på här?
Vad rekommenderar ni som har satt upp detta själva?
WoodUpp
Stonewall
Fibrotech
WoodOnWall
WallRibbon
...?
Ska man välja fanér eller laminat?
Har läst en del dåligt på detta forum om att akustikpaneler från Bauhaus luktar illa i flera månader, antar att det är Fibrotech som syftas på här?
Vad rekommenderar ni som har satt upp detta själva?
WoodUpp
Stonewall
Fibrotech
WoodOnWall
WallRibbon
...?
Ska man välja fanér eller laminat?
Hej.
Jag är jättenöjd med mina från Lundbergs i färgen valnöt.
Jag är jättenöjd med mina från Lundbergs i färgen valnöt.
Jag har panelen i mitt arbetsrum i källaren och märker ingen dammansamling på filten. Det är lätt att komma åt med dammsugaren om man skulle behöva.J JBR55 skrev:
Vi har satt i taket så det blir inte damm. Men däremot verkar spindlarna trivas med sina nät…
Har även två skivor på väggen i hallen men märker inte av något damm på dessa.
Problemet för mig var att skarva takskivorna på ett bra sätt. Inte helt enkelt men blev ok till slut.
Har även två skivor på väggen i hallen men märker inte av något damm på dessa.
Problemet för mig var att skarva takskivorna på ett bra sätt. Inte helt enkelt men blev ok till slut.
Klicka här för att svara

