Hej har ett gammalt ruckel som jag ska ge mig på att renovera ;D
Det är ingen isolering i väggar. Bara i golvbjälkar. Det är byggt i stående spontad
plank 3- 5 tum. och även liggande type stockar har jag sett på en del ställen. Jag har haft en gubbe som sa att det inte är några direkta bärande väggar i det. Men jag har ju en över våning oxå. Och det måste väll vara något som bär upp över våningen??