A Anselius #1 Renoverare · Asmundtorp · 124 inlägg 15 jun 2017 22:28 Anselius Renoverare Asmundtorp 124 inlägg 15 jun 2017 22:28 #1 Hej! Som rubriken lyder så undrar jag om väggen på följande bilder är bärande och hur jag isåfall smidigast tar upp ett dörrhål. Jag tycker det ser ut som om det är bjälken i väggen som vilar på stolparna dom bär tyngden och inte tegelväggen? #avväxling #bärande #dörrhål #tegel #vägg
Hej! Som rubriken lyder så undrar jag om väggen på följande bilder är bärande och hur jag isåfall smidigast tar upp ett dörrhål. Jag tycker det ser ut som om det är bjälken i väggen som vilar på stolparna dom bär tyngden och inte tegelväggen?
A Anselius #2 Renoverare · Asmundtorp · 124 inlägg 15 jun 2017 22:30 Anselius Renoverare Asmundtorp 124 inlägg 15 jun 2017 22:30 #2 Bilder från vardera sida samt i väggen Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder