Tack,
det stämmer. Det är ett av de tre husen, den som ligger 'högst' upp (till vänster från erat hus). Vi kommer att bli nära grannar.
Ni kommer att få ett stort hus, hur många kvm boyta blir det?

Angående det ni skrev i januari ... Just nu är huset helt tomt. Inga vitvaror eller något liknande. Inga möbler heller.
Ett av de andra Myresjöhusen har haft inbrott vid tre tillfällen tror jag. Jag tänker inte flytta in något i huset innan jag satt upp larm och flyttat in själv.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.