Jag håller som bäst på att planera vårt nya kök, valet verkar falla på IKEA efter att ha läst diverse inlägg här. Det blir troligen ett Ärlig kök men vi funderar
att lämna in luckorna för lackering direkt eftersom de luckor vi sett på IKEA är väldigt slarvigt lackerade (gäller kanterna).
Nu till min fundering, den bänkskiva vi vill ha är en massiv träskiva i Ek men IKEA faller bort direkt efter egen arfarenhet av deras skivor.
Är det någon som provat Bauhaus massiva bänkskivor i Ek? Priset är otroligt bra, kvaliteten känns bra men är ändå orolig att köpa en så billig skiva.