Renoverar badrum och dit här även en bra ventilation.

Jag kommer att bygga mig ett nytt tag, alltså regla ner ett så där kommer att finnas plats för ventilations-rör men då jag är helt novis på det här med ventilationstänket så behöver jag lite hjälp.

Ovanför duschen antar jag att jag ska sätta någon form av fläkt, pax 260 har jag hört är en bra fläkt då den är fukt- och hastighetsstyrd. Behöver jag mer ventilation än över själva duschen? Hur ska jag dra rören, måste jag dra något uppåt, eller räcker det att jag drar rör och ut genom fasaden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.