Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad tror ni om denna lösning? Jag står i tvättstugan som är direkt under badrummet som de har gjort hål i golvet för ny placering av avloppsrör/brun. Från tvättstugan ser man att Hålet är inte gjutet helt, om man Zoomar in ser man en metallbit som är en del av unidrain brunnen. Uppifrån ser man inte hålet.
Uppifrån badrummet ser det ut enl bilden nedan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det ok att göra såhär?