Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Efter mkt research så va det så dags att renovera badrummet från 1989. Total makeover är väl rätt uttryck. Nojig som man är så kollar man ju och fotar och kontrollmäter allt som de gjort under dagen. Ngr frågor som dykt upp:
Är det tillåtet att spackla med våtrumsspackel på tätskiktet för att jämna ut skarvarna innan plattsättning?
Eldosorna, ska inte de ha ngn typ av manschett runt sig?
Ska inte wc fixturen, lådan runt ha ngt skvallerrör? Måste man inte kunna lyfta på ngt lock på lådan runt wc fixturen? För inspektion?
Bad om att få wc centrerad på cc40cm mellan två väggar, nu diffar det typ2 cm åt höger, kanske inget man märker men jag gillar symmetri o raka linjer mm. Samma med kaklet, satt i halvförband, det ser super bra ut men vid kontroll med laser sitter det inte helt mitt på den andra plattan så att säga. Inget man ser och tänker på… men när man ändå håller på kan man väl göra det exakt? Annars är plattsättningen väldigt bra genomtänkt och bra gjort.
Bifogar ngr bilder så får ni se, jag kanske bara är för nitisk helt enkelt…
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 062 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 062 inlägg
Ser man det inte på en meters håll (eller om det tom. är på längre håll) så är det inget fel.J jogidlöf skrev:
För service ska det väl räcka med att komma åt genom spolknappshålet.J jogidlöf skrev:
Klicka här för att svara