Hej!
Vi har kört igång en badrumsrenovering, ett gammalt 70tals-badrum ska rivas och ett nytt, fräscht badrum ska ta form.
Jag har börjat att riva ner kaklet och upptäckte att det sitter träpanel bakom gipsskivorna. Det känns som att träpanelen är ganska styv och inte sviktar speciellt mycket så jag tycker att det borde vara ok att låta väggarna vara och bara sätta nya skivor utanpå träpanelen. Är det något som jag inte tänker på, något skäl att riva ner och regla upp på nytt?
Vi har kört igång en badrumsrenovering, ett gammalt 70tals-badrum ska rivas och ett nytt, fräscht badrum ska ta form.
Jag har börjat att riva ner kaklet och upptäckte att det sitter träpanel bakom gipsskivorna. Det känns som att träpanelen är ganska styv och inte sviktar speciellt mycket så jag tycker att det borde vara ok att låta väggarna vara och bara sätta nya skivor utanpå träpanelen. Är det något som jag inte tänker på, något skäl att riva ner och regla upp på nytt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara