Håller på med ett badrum. Ser ut såhär, tidigare var det uppgjuget golv, men har bilat bort det och bytt alla rör. Är betongvalv under som träbalkarna står på. Tanken är att gjuta upp med eps. Räcker det man plastar mot träreglarna eller ska det plastas under också?