Hejsan,
Skall renovera stora badrummet på övervåningen, med våtrumsmatta på golv och väggar.
Skall regla nya väggar CC450 45X70, konstruktionsplywood 15mm plus 13 mm kartong gips, är det tillåtet med kartong gips i Våtzon 1? Är det tillåtet överhuvudtaget?
Sen känner jag mej lite osäker på golvkonstruktionen, jag tänker så här:
Bjälklag CC600, spårad golvspånskiva för slang, golvgips utan på det som limmas, sen flytspackel och sen matta.
Om man skulle vilja köra kakel klinker i dusch delen, kan detta sättas utan på våtrumsmattan?? och då bör jag även regla CC300 där det ligger klinker på golv?