Måla med våtrumsfärg/täckfärg tex. Det behövs ingen tätning eller skikt i övrigt om det är tätt och välbyggt. Är det kallvind eller ett våningsplan ovan?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.