Hej,

Vi har en bostadsrätt där det finns en fuktskada.

Nu är det så att föreningen bekostar att återställa badrummet fram till ytskikt (riva, torka fuktskadan, relining av rör samt bygga tätskikt, alltså fram till ytskikt)
Resten står vi för.

Kan någon uppskatta vad priser skulle vara för ett standard badrum efter det ätt tätskiktet är uppbyggt?

Tack för svar
G
 
Hur stort är det?
 
  • Gilla
Mistersvan
  • Laddar…
3,30 x 1,80 m
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.