Hej!
Ska till att köpa ett nytt badkar och märkte att blandaren (det är ett äldre badrum) sitter på 600 mm höjd. Var det den höjden som gällde förr?
Kan man höja blandaren på något vis med en passande rördel mellan vattenrör och blandare?

Tacksam för svar (y)
 
Är det synlig rördragning så är det ganska enkelt som du säger skarva rör å höja blandaren. Kommer rören ut från vägg så blir det lite krånligare...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.