Renoverar badrum för första gången på 30 år. Vi väljer ett enkelt badkar och dusch med handtag. Nuvarnade lösning syns i bild.
Idag tycks blandaren istället sitta just ovanför själva badkaret men då får man ju böja sig ner varje gång man tar morgonduschen? Tips för att få blandaren i arbetshöjd men ändå ha en badkarskran för att fylla badkaret? Bara lyfta upp blandaren 40 cm? Tillsats med förlängningsrör ned till badkarskanten som i nuvarande bild - finns det?
Idag tycks blandaren istället sitta just ovanför själva badkaret men då får man ju böja sig ner varje gång man tar morgonduschen? Tips för att få blandaren i arbetshöjd men ändå ha en badkarskran för att fylla badkaret? Bara lyfta upp blandaren 40 cm? Tillsats med förlängningsrör ned till badkarskanten som i nuvarande bild - finns det?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag förstår nog inte riktigt problemet. Så här ser det ut hos oss.Hjalmar Olsson skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag är medellång och rattarna är i perfekt handhöjd när jag står rak i badkaret. Utloppet sitter 25-30 cm över badkarskanten.
Tack! Bra löst!
Klicka här för att svara