A atlanto24 #1 Medlem · 4 inlägg 29 mar 2005 21:35 atlanto24 Medlem 4 inlägg 29 mar 2005 21:35 #1 Vad bör vi tänka på nu när vi ska skriva avtal med byggfirman? ??? Dom kommer att bygga huset i block (Ytterväggar/tak) och stå för monteringen, inredningen ska vi bygga själva
Vad bör vi tänka på nu när vi ska skriva avtal med byggfirman? ??? Dom kommer att bygga huset i block (Ytterväggar/tak) och stå för monteringen, inredningen ska vi bygga själva
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 29 mar 2005 22:32 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 29 mar 2005 22:32 #2 Här finns nyttig läsning: http://www.boende.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=1403&lngArticleId=3573 Längre ner på sidan finns även kontrakt att skriva ut.
Här finns nyttig läsning: http://www.boende.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=1403&lngArticleId=3573 Längre ner på sidan finns även kontrakt att skriva ut.