Hej
Vi kollar på olika färdiga basturum att sätta in i vår stuga.
Dels kikar vi på hemfint.se där det finns billiga alternativ då vi vill hålla nere kostnaden.
Men jag kan inte hitta någonstans i beskrivningarna om hur det ser ut på golvet i dessa färdiga basturum, är det en färdig golvbrun??
Eller ska man göra ett eget "hål" så att vattnet far ner i golvbrunnen som finns i rummet det ska stå i.

Någon som vet hur dessa basturum ser ut vad gäller avlopp.
 
Åsa Lund
Bastun som fanns i huset där jag växte upp hade ingen golvbrunn alls. Man fick snällt torka upp vattnet de gånger det låg nåt på golvet. Eller så avdunstade det av värmen i bastun och vädrades ut med öppen dörr när man badat klart.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.