Hej
Vi kollar på olika färdiga basturum att sätta in i vår stuga.
Dels kikar vi på hemfint.se där det finns billiga alternativ då vi vill hålla nere kostnaden.
Men jag kan inte hitta någonstans i beskrivningarna om hur det ser ut på golvet i dessa färdiga basturum, är det en färdig golvbrun??
Eller ska man göra ett eget "hål" så att vattnet far ner i golvbrunnen som finns i rummet det ska stå i.
Någon som vet hur dessa basturum ser ut vad gäller avlopp.