Ska göra en lutande avjämning på grundsulan för isodrän/pordrän-dränering.
Finns det några mer snabbhärdande alternativ till cementbruk, t.ex.
https://media1.bauhaus.se/media/pdf/4339655A.pdf där man slipper eftervattning?
Eller bör man kanske använda betong?
Ska även laga en mindre spricka, har inte koll på hållfasthetsklassen på originalplattan, vad bör man använda då? För cementbruket anges C25/30 som minsta hållfasthetsklass.
/Dea