Det är ett alternativ till avfuktare i torpargrunder.
Vad jag kan förstå så är dom rätt ute teoretiskt?

www.trygghetsvakten.se

Någon med erfarenhet??
 
  • Gilla
stina_kuling
  • Laddar…
Jag är rätt skeptisk mot detta...
Visserligen sjunker RH med ökad temperatur, men vattenångans partialtryck ökar också, så fukten diffunderar in i träet snabbare.
Varmt och lite fuktigt är knappast så mycket bättre än kallt och fuktigt..

mina 50 öre bara...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.