mycke_nu #16 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 2 mar 2012 18:49 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 2 mar 2012 18:49 #16 Provade med exakt samma konfiguration (10.7.3 och 10.0.2) och det var inga som helst problem. Laddade ner Firefox (ej tidigare installerat) loggande in på byggahus.se, slog ihjäl FF, öppnade FF, gick till byggahus.se och blev automatiskt inloggad.
Provade med exakt samma konfiguration (10.7.3 och 10.0.2) och det var inga som helst problem. Laddade ner Firefox (ej tidigare installerat) loggande in på byggahus.se, slog ihjäl FF, öppnade FF, gick till byggahus.se och blev automatiskt inloggad.
J JuggeH #17 Medlem · Stockholm · 254 inlägg 3 mar 2012 09:32 JuggeH Medlem Stockholm 254 inlägg 3 mar 2012 09:32 #17 Jag kan "trösta" Lantbrukarparet med att ni inte är ensamma om detta problem! Jag har tre olika datorer och kör Firefox på samtliga. På två av tre datorer fungerar det. På den här datorn (W7 och Firefox 10.0.2) funkar det inte vad jag än gör. Explorer går bra.
Jag kan "trösta" Lantbrukarparet med att ni inte är ensamma om detta problem! Jag har tre olika datorer och kör Firefox på samtliga. På två av tre datorer fungerar det. På den här datorn (W7 och Firefox 10.0.2) funkar det inte vad jag än gör. Explorer går bra.
J JuggeH #18 Medlem · Stockholm · 254 inlägg 3 mar 2012 09:48 JuggeH Medlem Stockholm 254 inlägg 3 mar 2012 09:48 #18 Fick det faktiskt att fungera efter ominstallation.