Provade med exakt samma konfiguration (10.7.3 och 10.0.2) och det var inga som helst problem.

Laddade ner Firefox (ej tidigare installerat) loggande in på byggahus.se, slog ihjäl FF, öppnade FF, gick till byggahus.se och blev automatiskt inloggad.
 
Jag kan "trösta" Lantbrukarparet med att ni inte är ensamma om detta problem!

Jag har tre olika datorer och kör Firefox på samtliga. På två av tre datorer fungerar det.

På den här datorn (W7 och Firefox 10.0.2) funkar det inte vad jag än gör. Explorer går bra.
 
Fick det faktiskt att fungera efter ominstallation.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.