529 läst ·
19 svar
529 läst
19 svar
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus?
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Jag såg t ex den här härom veckan: https://www.byggahus.se/forum/threa...s-for-att-man-ska-rymmas.572668/#post-6592139Nötegårdsgubben skrev:
Jag tror ärligt talat inte att någon skriver om utedass i det här detforumet, så även om du har med det två gånger tror jag att de som i så fall skulle hitta hit inte blir så nöjda.
Med det sagt gläds jag åt hur få som använder byråkrattermerna komplement...
Sen ser jag att @useless och jag har ett jobb att göra med att få folk att använda potthus som term.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Kolla en gång i månaden den närmsta tiden och observera trenderna kanske?
Jag tycker det är rimligt att ha kvar den historiska terminologin under en lång övergångs period, och om inte annat så finns det ju en massa historiska trådar som passar under det begreppen också
Det jag hakade upp mig på var väl främst att siffrorna du fick ut troligen är baserat på historisk data, ock att folk söker på då gällande terminologi betyder inte nödvändigtvis att de gör det efter förändringen också, men jag tror du gjort ett bra beslut oavsett
Jag tycker det är rimligt att ha kvar den historiska terminologin under en lång övergångs period, och om inte annat så finns det ju en massa historiska trådar som passar under det begreppen också
Det jag hakade upp mig på var väl främst att siffrorna du fick ut troligen är baserat på historisk data, ock att folk söker på då gällande terminologi betyder inte nödvändigtvis att de gör det efter förändringen också, men jag tror du gjort ett bra beslut oavsett
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden