Grejen är att jag tror de flesta av oss är överens utan att veta om det. ;)
Jag vet på ett ungefär vad man kan göra med KNX men tycker inte själv att behovet finns. Man KAN ändra styrningar av olika belysningar osv i efterhand men hur många gör det? Vi som hänger här representerar nog inte de flesta kunderna tror jag. Som jag ser det så behöver inte en "normal" kund KNX.
 
  • Gilla
M_J_E
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.