Grejen är att jag tror de flesta av oss är överens utan att veta om det.

Jag vet på ett ungefär vad man kan göra med KNX men tycker inte själv att behovet finns. Man KAN ändra styrningar av olika belysningar osv i efterhand men hur många gör det? Vi som hänger här representerar nog inte de flesta kunderna tror jag. Som jag ser det så behöver inte en "normal" kund KNX.