TheImprovisor
J johan_81 skrev:
Får mig osökt att tänka på denna tråden...
[länk]
Det var just sådant jag hade tankarna också.
 
TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Förvisso, men då länken innehåller ordet "facebook" är det lätt att bli avskräckt! :sick:
Fördomar och skräck är ingen vidare plattform att bygga sina kunskaper på. Nyfikenhet och ett öppet sinne vidgar vyerna :)(y):)
 
Mycket pengar men jag vet inte om jag blir förvånad. Arn har ju som grund för sitt beslut också konstaterat att priset är marknadsmässigt.

jag kan tänka mig att man beslutat annorlunda om inte företaget varit noga med att ange vad det kommer kosta, även om grunden är att priset trots allt var marknadsmässigt.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.