Hej!
Upptäckte denna spricka/bula i fasaden, i källaren nedanför är det fukt genomslag, siktar på dränering nästa år, bör jag göra något under tiden för att åtgärda detta? Lägga någon utefog så de håller tätt? Mvh okunnig
Det saknas fönsterbleck, så vattnet har runnit rakt in i putsen. Det har inget med dräneringen att göra.
Riv bort den lösa putsen. Putsa på ny och montera fönsterbleck.