14 705 läst ·
40 svar
15k läst
40 svar
Återigen ett "dolt fel" med arg nyinflyttad granne
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Hur gick det med din f.d. och nuvarande granne och tapetfläcken, Torbeno?
Och vad betydde egentligen SAKTSAMMA i din bild?
Och vad betydde egentligen SAKTSAMMA i din bild?
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Märklig historia. Hade jag fått ett sådant märkligt mail/mms eller vad det nu var hade jag nog bara tagit bort det.
Saker som "fläck på tapeten" och "tingsrätten" i samma mening.. hmmm. aprlskämt möjligtvis?
Den uppenbara frågan är ju vart denne figur vill komma? Nya tapeter är ju inte speciellt dyra, och sätter upp dem gör ju den händige själv på några timmar. Tur att inte jag är "bovärd" eller vad nu TS har för roll... hade förmodligen bett vederbörande att skärpa till sig och inte uppta folks tid med sådana struntsaker.
/S
Saker som "fläck på tapeten" och "tingsrätten" i samma mening.. hmmm. aprlskämt möjligtvis?
Den uppenbara frågan är ju vart denne figur vill komma? Nya tapeter är ju inte speciellt dyra, och sätter upp dem gör ju den händige själv på några timmar. Tur att inte jag är "bovärd" eller vad nu TS har för roll... hade förmodligen bett vederbörande att skärpa till sig och inte uppta folks tid med sådana struntsaker.
/S
Hej
Lite sent uppdaterar jag här.
Jag tror att det hela rann ut i sanden, som sig bör. Min nye granne fortsätter spela arab-techno-disco på maxad volym titt som tätt. Om allt vill sig väl så slipper jag det problemet till hösten 2016 då jag på riktigt kan titulera mig husägare
Lite sent uppdaterar jag här.
Jag tror att det hela rann ut i sanden, som sig bör. Min nye granne fortsätter spela arab-techno-disco på maxad volym titt som tätt. Om allt vill sig väl så slipper jag det problemet till hösten 2016 då jag på riktigt kan titulera mig husägare
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Prova här (om du törs):
https://youtu.be/uM19N6QDYRQ?t=25
Inget jag skulle önska att mina grannar körde i alla fall
https://youtu.be/uM19N6QDYRQ?t=25
Inget jag skulle önska att mina grannar körde i alla fall
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden