Hej

Håller på att sätta gips i ett rum.
Hade en kapad skiva från första väggen över som jag tänkte använda till nästa vägg men råkade sätta den i fel hörn..

Går det att "återanvända" den? Bara satt 3 skruvar uppe i mitten och nere så inte för många hål gjorda..

S Stabbsson skrev:
Hej

Håller på att sätta gips i ett rum.
Hade en kapad skiva från första väggen över som jag tänkte använda till nästa vägg men råkade sätta den i fel hörn..

Går det att "återanvända" den? Bara satt 3 skruvar uppe i mitten och nere så inte för många hål gjorda..
varför skulle skulle det inte gå? Du lär väl spackla och måla/tapetsera :D

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
varför skulle skulle det inte gå?
Vet att de kanske låter som en idiotfråga men första gången jag sätter upp gips så!

Men då vet jag, tusen tack!

• Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
S Stabbsson skrev:
Vet att de kanske låter som en idiotfråga men första gången jag sätter upp gips så!

Men då vet jag, tusen tack!
Finns inga idiot frågor här, så Kämpa på(y)

P
Det går fint, men tänk på att vara noggrann. Uttrycket ”det fixar målaren” gäller inte när man gör det själv. Slarvar du med grundjobbet, så får du jobbigt när du tar på målarkepsen.

Scouten skrev:
Det går fint, men tänk på att vara noggrann. Uttrycket ”det fixar målaren” gäller inte när man gör det själv. Slarvar du med grundjobbet, så får du jobbigt när du tar på målarkepsen.
Ja absolut, skivan är fint skuren och allt men efter massa barnskrik så gick huvudet och la sig :crysmile:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.