Har en Asko W6362 där nu något har hänt, skaver mot frontplåten och slår och dunkar och smäller vi centrifugering, bara att kasta och köpa nytt eller går det att fixa lätt ?
 
Öppna topplocket och kolla om fjädrarna är hel. Ska sitta två stycken på toppen
 
Sant, den bakre fjäderns fäste var trasigt satte i en skruv så nu sitter den på plats igen, tack för hjälpen.
 
P
S slug68 skrev:
Sant, den bakre fjäderns fäste var trasigt satte i en skruv så nu sitter den på plats igen, tack för hjälpen.
Finns repkit för dessa ballanseringsfjädrar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.