Hej!
Jag har en idé om att klä ett par väggar med askfanér. Har hittat på ett par olika leverantörer som är grossister, Fredrikssons och Spångberg. Fanérskivorna är limmade på MDF och är 2440mm * 1220mm och 4mm tjocka. Har någon här ute erfarenhet av materialet och prövat det som väggbeklädnad? Har inte hittat någon prisuppgift på dem heller.
Tacksam för svar.
Ann