Halloj! Bygger ett förråd som står på träbjälklag. Har lagt trossbottenboard i botten och ska imorgon lägga i isolering. Det jag undrar över är plasten jag ska lägga ovanpå isolering innan jag skruvar fast spånskivorna som ska vara det översta lagret.
jag har kvar en hel del armerad kondensplast som skulle använts till takunderlaget så jag vill såklart att det ska komma till användning. Fungerar det att lägga i golvet istället för byggfolie?
jag har kvar en hel del armerad kondensplast som skulle använts till takunderlaget så jag vill såklart att det ska komma till användning. Fungerar det att lägga i golvet istället för byggfolie?
Medlem
· Västmanland
· 194 inlägg
Klicka här för att svara

