Z zombi skrev:
Hej.
Jag behäver en sådan tidrelä som kan startas med återfjädrande knapp frånslagsfördröjd som klarar 4 timmar.
Har sökt men hittar bara som denna på max 2 timmar.
[länk]
Tack.
Men varför vill du ha potentialfritt:thinking:
Det är väl en handdukstork vi pratar om?

J Junikväll skrev:
Plejd CTR-01 funkar till det. Går att koppla brytare med impulsfjäder till en av ingångarna. Då startar timer som går att ställa till valfri tid.
Har beställt 2st Shelly plus 1.Plejd är 4 gånger dyrare.

Z zombi skrev:
Har beställt 2st Shelly plus 1.Plejd är 4 gånger dyrare.
Nice, men hur ska du koppla in dem, tänker fortfarande på fördelen med potentialfritt:thinking:

• Gilla
Junikväll
  • Laddar…
harka harka skrev:
blir bra det – maximal tid som går att ställa in är drygt 18 timmar (~65000 sek)
Hej.Du får gärna berätta var i appen gör man detta,tid för nedräkning efter tryck på återfjädrande knappen?
Btytaren är inställd som Button.

under Timer-inställningar:

Skärmdump av Timer-inställningar i Shelly-app med AUTO OFF funktionen satt till 14400 sekunder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Peter2400
  • Laddar…
harka harka skrev:
under Timer-inställningar:

[bild]
Hittade det innan du svarade men tack.Men,jag har andra strömbrytare i kombinationsram ,fläkt i tak,belsysning.Om jag slå på handdukstorken med shelly då, nedräkningen börjar men om barnet sen vill tända ljus efter 10 minuter och tar fel på knappen, trycker på shelly knappen då slår handukstorken av i stället för efter inställd tid.Finns inte intsällningar till hur många ms ska knappar hållas intryckt för manövrering?

Hur får man igång Bluetooth på denna?Med samma shelly app som till wifi ska man kunna göra samma ska med blåtand?jag slår på BT men sen då?På dessa puckar är den her wifi AP alltid på?

du får väl ställa in Activation Button-inställningarna:
Skärmdump av inställningar för Shelly enhet med olika knapptyper som 'Momentary', 'Toggle', 'Edge' och 'Activation switch' vald.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

jag har inte använt Plus-variantern med Bluetooth ännu – så där passar jag

harka harka skrev:
du får väl ställa in Activation Button-inställningarna:
[bild]

jag har inte använt Plus-variantern med Bluetooth ännu – så där passar jag
Activation switch finns inte i plus 1 ....

aha... och den inställningen ligger inte heller under Switch om du väljer det i stället för Button (i den nya Button/Switch-menyn)?

No...

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.