Olja in tegelpannor, går deT?
 
Ja det kanske hade funkat. Men jag känner att jag har testa tillräckligt och gör det ordentligt ifrån början. Snickaren bara skratta när han såg eländet så en ombyggnad är nog inte fel. Får dessutom mer vindsutrymme.
mer plats att gömma skit på :D
 
Jeken85 skrev:
Får dessutom mer vindsutrymme.
mer plats att gömma skit på :D
Är det verkligen nåt positivt:x
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.