Hej,
Inför förra vintern fick vi snörasskydd monterade på taket. När jag nu har varit uppe och tittat på monteringen ser det ut som att fästena är skruvade direkt i undertaket utan någon form av tätning (se bifogad bild).
Jag undrar därför om arbetet är fackmannamässigt utfört om fästena endast har skruvats fast utan ytterligare tätning, eller om jag bör kontakta firman som installerade snörasskydden?
Tacksam för återkoppling!