Jag bor i en villa. Jag har en undercentral i min carport. Undercentralen är installerad direkt på inkommande el från huset. Från undercentralen är en laddbox till min bil installerad. Jag har även låtit installera en lastbalanserare i undercentralen, men sitter den verkligen rätt? Klämmorna sitter på inkommande el i undercentralen, men borde dem inte sitta på inkommande el i huset?