2 752 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Är jag knäpp?
Jag får mina solfångare om någon vecka. Är jag knäpp som tänker installera dem nu, mitt i vintern?
Igår och idag stod mina solfångare för en reduktion av vedbehovet med ungefär 1/3. Finns alltså all anledning att ha dem igång ännu.
Knäppa är vi nog lite till mans, men inte på det sättet. Det enda knäppa med att sätta upp dem nu är att det är förbaskat kallt om fingrarna. Därför monterade jag allt mitt på taket i augusti-september, men kopplade in dem i samband med pannbytet veckan före jul.
Knäppa är vi nog lite till mans, men inte på det sättet. Det enda knäppa med att sätta upp dem nu är att det är förbaskat kallt om fingrarna. Därför monterade jag allt mitt på taket i augusti-september, men kopplade in dem i samband med pannbytet veckan före jul.
Skönt att höra att jag inte är ensam.... 
Klicka här för att svara