Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Känns som att det blir färre tatueringar då det inte är speciellt unikt längre..
Tycker du det? Jag tycker att det blir bara mer, och fler som skaffar tatueringar.
 
PeterFalun PeterFalun skrev:
Ojdå en akademiker med tatueringar

[länk]
Uppväxt i Hägersten. Där har du problemet
 
MathiasS MathiasS skrev:
Jag kan hålla med @Nissens - det passar sig inte i många sammanhang.

Funderar lite på om det är samma sak som att inte anställa mörkhyade, tjocka, kinser eller vad det nu är men jag bestämde mig för att det mer är att jämföra med att komma i shorts och t-tröja till ett möte där man har vit skjorta och snyggbrallorna. En person som inte accepterar klädkoden kan jag inte anställa som representant för mitt företag.
Jan Stenbäck brukade komma i shorts å hawaiskjorta till mötena ryktas det om
 
A. Bard brukar väl å gå i korta byxor
 
PeterFalun PeterFalun skrev:
Ojdå en akademiker med tatueringar

[länk]
Tatueringarna är inte snyggare för att de sitter på en begåvad professor
 
  • Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
MrJay
A Andy78 skrev:
Jan Stenbäck brukade komma i shorts å hawaiskjorta till mötena ryktas det om
Jag misstog en gång en hög chef på en svensk storbank för en vaktmästare pga. klädseln :rofl:
 
Redigerat:
Hus tomte
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Även om personen är kompetent kan man ju inte anställa denna om han ska träffa kunder tex en konsult
Ja e grymt duktig på mitt jobb men åker röd bil.
Va fan väx upp.

ja e gaddad på halsen å händerna å fingrarna (som syns)


E ja sämre då om ja åker röd bil :thinking:
 
Hus tomte Hus tomte skrev:
Ja e grymt duktig på mitt jobb men åker röd bil.
Va fan väx upp.

ja e gaddad på halsen å händerna å fingrarna (som syns)


E ja sämre då om ja åker röd bil :thinking:
Vad jobbar du med?
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fotokromotatiska som sagt :)
Sen när är det inte gubbigt med fotokromatiska glasögon? Ser du många ungdomar i dessa? Det ser ju för jäkla komiskt ut när man ser medelålders män i halvtonade glasögon
 
K kelegris skrev:
Sen när är det inte gubbigt med fotokromatiska glasögon? Ser du många ungdomar i dessa? Det ser ju för jäkla komiskt ut när man ser medelålders män i halvtonade glasögon
De har ju blivit mycket mörkare senaste åren. Men som sagt måste man välja rätt glasögon.
 
richardtenggren
Jag har inga tatueringar och kommer nog aldrig skaffa någon heller.
Men har några kollegor med tatueringar, detta i konsultbranschen, men det kanske inte är så vanligt.

Tycker det kan vara snyggt med sleeves ibland, men det klär ju inte alla :)
 
K kelegris skrev:
Sen när är det inte gubbigt med fotokromatiska glasögon? Ser du många ungdomar i dessa?
Har tydligen varit ”gubbe” sista 35 åren :thinking: skaffade fotokromatiska efter högstadiet……
Men inga tatueringar än, har lite ”ärr” som kanske kompenserar det?
 
Hus tomte
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vad jobbar du med?
Spelar d nån roll:thinking:

vi pratar väl gaddnigsr å inte jobb eller
 
Redigerat:
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En grej till som stör mig är alla män som bär shorts i city. Shorts är för stranden och landstället.
K Krux skrev:
Tror poängen som menas är att dem som dömer folk på utseendet är löjliga . Inget specifikt tatueringar . Men du verkar missuppfattat det
Bland det dummaste jag läst i detta forum! Annars brukar jag hålla med östermalmaren i mycket.
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.