31 766 läst ·
379 svar
32k läst
379 svar
Är du för eller emot tatueringar?
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Jan Stenbäck brukade komma i shorts å hawaiskjorta till mötena ryktas det omMathiasS skrev:
Jag kan hålla med @Nissens - det passar sig inte i många sammanhang.
Funderar lite på om det är samma sak som att inte anställa mörkhyade, tjocka, kinser eller vad det nu är men jag bestämde mig för att det mer är att jämföra med att komma i shorts och t-tröja till ett möte där man har vit skjorta och snyggbrallorna. En person som inte accepterar klädkoden kan jag inte anställa som representant för mitt företag.
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag har inga tatueringar och kommer nog aldrig skaffa någon heller.
Men har några kollegor med tatueringar, detta i konsultbranschen, men det kanske inte är så vanligt.
Tycker det kan vara snyggt med sleeves ibland, men det klär ju inte alla
Men har några kollegor med tatueringar, detta i konsultbranschen, men det kanske inte är så vanligt.
Tycker det kan vara snyggt med sleeves ibland, men det klär ju inte alla
AndersMalmgren skrev:
Bland det dummaste jag läst i detta forum! Annars brukar jag hålla med östermalmaren i mycket.K Krux skrev:
