13 381 läst ·
19 svar
13k läst
19 svar
Är detta vissen parkslide/jätteslide?
Det är rabarber. Nu är det mörkt, så det blir inget vidare bra bilder om jag skulle ta kort på min. Men jag lovar att det där är rabarber. Det är inte många örter jag kan identifiera säkert på vintern. Men det där är en.
Det är rabarber. Det ligger ju tom rabarberblad frystorkade runt blomstänglarna.
Kanske ska starta en tråd om de olika internet-drivna nojorna som får normala? människor att gå bananas för nästan vad som helst.
Asbest, parkslide, klimatförändringar och påhittade dolda fel kommer närmast.
Jag skrev ju tidigare att jag kan ta ett foto på mina egna torkade blomställningar från rabarber, men blev inte så mycket bild då drivsnön har gömt det mesta, men rabarber är det lika fullt.
Asbest, parkslide, klimatförändringar och påhittade dolda fel kommer närmast.
Jag skrev ju tidigare att jag kan ta ett foto på mina egna torkade blomställningar från rabarber, men blev inte så mycket bild då drivsnön har gömt det mesta, men rabarber är det lika fullt.
Klicka här för att svara