S
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Det finns inget på hemsidan som säger att det inte fungerar som jag tror att man tittar på exempel och måttbeställer.
Har du varit där?🤔
‘Vid osäkerhet finns det möjlighet att besöka vårt lager och se materialet på plats, vi kan även skicka foto.’

Alfredo Alfredo skrev:
Fast ”naturliga variationer” kan säkert se rätt olika ut och det vissa tolkar positivt ser andra som en defekt. Det framgår rätt tydligt bara i denna tråd.
Tänker att varje stentyp har ett par vanligt förekommande variationer man anser vara acceptabelt.

Själv tycker jag att den TS variation i formen av en ensam större fläck inte alls tillför utseendet något, utan snarare tvärt om.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Självklart har jag velat se vad jag beställer då smaken är som baken 😀

Företag som erbjuder att man tittar på stenen innan brukar också vara dyrare. Jag kollade själv på vår Carrera C sten vi hade i köket för några årsedan.

• Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
Viktor.J Viktor.J skrev:
Företag som erbjuder att man tittar på stenen innan brukar också vara dyrare. Jag kollade själv på vår Carrera C sten vi hade i köket för några årsedan.
Jo så kanske det är hos vissa men då får man stå där med lite otur med en ”gris i säcken”

J Jonas56 skrev:
Jo så kanske det är hos vissa men då får man stå där med lite otur med en ”gris i säcken”
Vad menar du? Om du tittar på skivan så blir det ju ingen gris i säcken.

Sedan beror det så klart på vad för sten det är. Är den homogen så spelar det mindre roll.

Viktor.J Viktor.J skrev:
Vad menar du? Om du tittar på skivan så blir det ju ingen gris i säcken.

Sedan beror det så klart på vad för sten det är. Är den homogen så spelar det mindre roll.
Givet vis menar jag att om du kikar på skivan innan du köper den….

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.