Vi har precis fått en granitskiva till en köksö levererad. Den har ett i vårt tycke ett skönhetsfel. Leverantören menar att det är natursten och då kan bli så. Visst att det i botten är natursten, men mönstret är definitivt inte skapat av naturen. Vad tycker ni?
Inte ok. Stå på dig.
Ser ju ut som plast om materialet är perfekt. Men det är ju en smaksak.
Svårt att se i bilden då fokus inte är i ytan. Är det slipningen eller variation i stenens ådror som syns som en fläck?
Svårt att se i bilden då fokus inte är i ytan. Är det slipningen eller variation i stenens ådror som syns som en fläck?
Jag undrar också varför det där inte skulle vara naturligt? Vill man vara säker på ett utseende är nog kompositmaterial vägen att gå. Eller hitta en leverantör som erbjuder kunderna att komma och välja ut skivan de vill ha från ett lager.
Är det bara färgen som avviker eller är det ett hack/märke i ytan också ?
Är det bara färgen så är det absolut inget tar tjafsa om. Är det också ett hack/grop i ytan så hade jag reklamerat.
Är det bara färgen så är det absolut inget tar tjafsa om. Är det också ett hack/grop i ytan så hade jag reklamerat.
Ta en ny bild utan en massa blänk i! Kikade ni inte på skivan innan ni köpte den?Mattias Roos skrev:
Man brukar inte köpa en specifik skiva utan titta på vilken sort man vill ha och sen beställa en med de mått man behöver. Det är inte som ostdisken där du pekar på en ost och expediten skär till så stor bit du vill ha...🤔J Jonas56 skrev:
Det beror på var du handlar skivan, hos specialiserad handlare tror jag inte det är ovanligtFarstatjej90 skrev:

