Hej
Har detta på min fasad när det varit kallt som nu. Antar att det beror på tilläggsisoleringen som gjordes tidigare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Linjerna man ser antar jag är regel, och fälten med frost är där det finns isolering. Det är 45x45 reglar och en gullfiber 45mm på fasaden, samt någon vindpapp och panel. Innanför är det 150mm trä-stockar, ingen övrig isolering. Vi har också ett himla kalldrag inne..
Vad beror det på? Köldbryggan förstår jag, och antar att 45mm isolering inte är tillräcklig? Eller?
Vi ska göra om fasaden framöver och antar att man kan få det bättre..