Den installerades för 3 år sedan pga att den förra bara gav iskallt eller skållhett vatten. Nu visar det sej att denna gör likadant! Den har inte använts förrän nu då sommarstugan har renoverats, men den har tydligen varit så här sedan första dagen. Varmvatten till vänster och kallt till höger. Vet dock ej om den är inställd på 38 grader inuti som jag fick råd av AI att kontrollera. Igensatta filter borde det inte vara pga att den ej använts. Vad ska jag göra?
 
  • Duschblandare med termostat monterad på vägg i ett badrum, med två slangar och en duschstång.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.