Den installerades för 3 år sedan pga att den förra bara gav iskallt eller skållhett vatten. Nu visar det sej att denna gör likadant! Den har inte använts förrän nu då sommarstugan har renoverats, men den har tydligen varit så här sedan första dagen. Varmvatten till vänster och kallt till höger. Vet dock ej om den är inställd på 38 grader inuti som jag fick råd av AI att kontrollera. Igensatta filter borde det inte vara pga att den ej använts. Vad ska jag göra?