Brukar inte vara något problem att gå på betong pannor så länge man har skor med mjuk sula.
 
  • Gilla
Bokani och 1 till
  • Laddar…
Du kan trycka pannor uppåt så det blir "ett hål" för att sätta foten på läkten, så tryck ett lämpligt antal upp så det blir stabilt att gå (typ var tredje eller nåt sånt), behöver du inte oroa dig för att ha sönder någon panna heller.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
Hur har det gått? Hunnit upp på taket?
 
  • Gilla
Bokani
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Hur har det gått? Hunnit upp på taket?
Inga problem med pappen, det var helt. En bekant som är kunning inom tak kom och hjälpte mig och ladde en takpanna. Jag vet inte fortfarande orsaken till detta. Det löste sig i allafall. Tackar
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.