9 528 läst ·
97 svar
10k läst
97 svar
Är det bara jag som blir galen av...
Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.
Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.
Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.
SÅ TRÖTT PÅ VAB!
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.
Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.
Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.
SÅ TRÖTT PÅ VAB!
lider med er.E Em_A skrev:Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.
Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.
Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.
SÅ TRÖTT PÅ VAB!
Hoppas skiten släpper snart..
Min kan göra likadant, det där du beskriver att hon drar in men det är inget som rinner. Jag har kommit fram till att det är snorkråkor som sitter fast inne i näsan och/eller ett "tics" som blir efter att de faktiskt varit snoriga länge och mycket.E Em_A skrev:Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.
Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.
Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.
SÅ TRÖTT PÅ VAB!
Just veckan efter att vi blivit "friska" från Coviden så var jag också totaltäppt i ena näsborren, kanske är några rester efter det som hänger kvar på henne, bara att det är mycket svårare för henne att snyta sig.MariaiÖstergötland skrev:
Klicka här för att svara