Maskintok skrev:
hon får krya på sig.
(y)
Tusen tack! Hon är Duracellkaninen i familjen så när hon ligger och sover på dagtid och överhuvudtaget är tyst mer än 40 sekunder i sträck så fattar man att det är fara på färde.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
P
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Tusen tack! Hon är Duracellkaninen i familjen så när hon ligger och sover på dagtid och överhuvudtaget är tyst mer än 40 sekunder i sträck så fattar man att det är fara på färde.
helvete, finns det en till i Sverige? ;):crysmile:
yngsta dottern 4år är likadan.. :crysmile:(y)
 
Maskintok skrev:
helvete, finns det en till i Sverige? ;):crysmile:
yngsta dottern 4år är likadan.. :crysmile:(y)
Jajamen. Min fyller snart 7 år så du har många härliga år kvar.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jajamen. Min fyller snart 7 år så du har många härliga år kvar.
:seenoevil::dizzy::rolleyes:
Ja det kan jag tänka mig... :crysmile::crysmile:
 
E
Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.

Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.

Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.

SÅ TRÖTT PÅ VAB!
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
E Em_A skrev:
Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.

Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.

Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.

SÅ TRÖTT PÅ VAB!
lider med er.
Hoppas skiten släpper snart..
 
E Em_A skrev:
Finns nog många duracelkaniner, vi har också en.
Hela familjen klarade av Covid för några veckor sedan.
Nu efter 1,5 vecka har vår duracelkanin blivit förkyld.

Ingen 11:a under näsan men drar innåt typ hela tiden, snyta hjälper inte utan det sitter lixom bara kvar där inne.

Som kollega känner man sig värdelös, jobb/vabbat hur mycket som helst sista 2 åren.
Vår förskola är dock inte så hårda på själva snorandet längre och tur är det för duracelldottern har en näsa som rinner från nov-mars.

SÅ TRÖTT PÅ VAB!
Min kan göra likadant, det där du beskriver att hon drar in men det är inget som rinner. Jag har kommit fram till att det är snorkråkor som sitter fast inne i näsan och/eller ett "tics" som blir efter att de faktiskt varit snoriga länge och mycket. :thinking:
 
E
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Min kan göra likadant, det där du beskriver att hon drar in men det är inget som rinner. Jag har kommit fram till att det är snorkråkor som sitter fast inne i näsan och/eller ett "tics" som blir efter att de faktiskt varit snoriga länge och mycket. :thinking:
Just veckan efter att vi blivit "friska" från Coviden så var jag också totaltäppt i ena näsborren, kanske är några rester efter det som hänger kvar på henne, bara att det är mycket svårare för henne att snyta sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.