Tjenixen.

Har tagit bort en gammal radiator, hur ska jag på bästa sätt "gömma" sladdarna i väggen?
Apparatdosa eller senildosa?
 
Redigerat:
  • Gilla
hjalmar17
  • Laddar…
E
M MagnusCN skrev:
Tjenixen.

Har tagit bort en gammal radiator, hur ska jag på bästa sätt "gömma" sladdarna i väggen?
Apparatdosa eller senildosa?
Foto syns intet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.