5 226 läst ·
47 svar
5k läst
47 svar
Äntligen mörkt läge på Byggahus.se
Administrator
· Skåne
· 6 849 inlägg
Är inte poängen med 20-gränsen att begränsa antalet bilder och hålla inläggen så korta att de blir lätta att överblicka. Har man så många bilder i sitt inlägg att det är svårt att räkna dem undrar jag om man inte passerat överblick-gränsen för länge sedan.Etnoy skrev:
Man tackar och bockar, darkmode är för de flesta standard sen länge generellt i min värld,Per Eskilsson skrev:
Det citerade stör mig en aning dock.
Ni har alltså sen länge uppfattat att det bland användarna finns en stor efterfrågan av en viss funktion, men ni prioriterar den inte pga av att ni själva inte "gillar det"?
Jag blir lite frågande till hur resonemangen gick där.
En sida som denna lever på att användarna fyller den med innehåll, ni bör därför lägga mer tyngd på användarnas behov och vad de efterfrågar för funktioner och förändringar, vad ni själva anser om en viss funktion är sekundärt i sammanhanget.
Jag kör Dark mode på allt men dark mode i appen på iOS, nej tack. Det är för många ljusa element som stör som det är nu. Ett har nämnts och det är att menyn är vit. Lägg till att många annonser också omges av vitt så blir det inte bra.
Jag vet, appen är inte klar än men ville ändå ge lite feedback och ett tack för ansträngningen.
Jag vet, appen är inte klar än men ville ändå ge lite feedback och ett tack för ansträngningen.
Håller med här, det är ett väldigt bra steg på vägen, och jag är väldigt tacksam att steg tas mot att få till detta, men tydligt att det inte är hemma än.j.f.s skrev:
Jag kör Dark mode på allt men dark mode i appen på iOS, nej tack. Det är för många ljusa element som stör som det är nu. Ett har nämnts och det är att menyn är vit. Lägg till att många annonser också omges av vitt så blir det inte bra.
Väldigt positiv till fortsättningen!
Jag stängde av dark mode igen. Den fungerar inte tillräckligt bra tyvärr. När man i ljust läge får en ljusblå bakgrund på olästs inlägg så får man ingenting i dark mode (inget som fångade mitt öga i alla fall) så det blev lite för mycket tänkande...
Jag vet nog ingen ”leverantör” som är så lyhörda och lätta att interagera med som ledningen för Byggahus. Att hänga upp sig på en enskild formulering känns för mig väldigt orättvist och fel. Jag tycker det läggs mycket stor tyngd på att uppfylla ”användarnas behov”.K Kasken skrev: