Eftersom grannen redan satt upp planket så handlar det om attt reglera avsvarsfrågan i det fall muren rasar.
Jag vill skriva in avtalet som ett avtalsservitut hos inskrivningsmyndighet.
Förutom underhållsplaner, försäkring, vad mer ska man ta med? Kan jag fixa detta själv eller måste jag anlita jurist?