Jo det är ju inte otillåtet att mäta o skriva själv men kan ej användas som ovk till kommun. Exempel finns massor av på google
 
H Håbbe01 skrev:
Jo det är ju inte otillåtet att mäta o skriva själv men kan ej användas som ovk till kommun. Exempel finns massor av på google
Kommunen är tydliga med att de inte behöver en OVK på vårt fritidshus. Däremot ett luftflödesprotokoll.
 
Ok, Då är det självdrag eller enbart frånluftsfläkt i huset
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.