Claes Sörmland
useless useless skrev:
Håll oss uppdaterade på er hemsida!
Har redan pratat med våra medarbetare i Vilnius om att löpande uppdatera med senaste infon!

Skämt åsido och bara så det blir tydligt för @Helena mfl : Jag och @HenrikHuslöse har naturligtvis inget med dina husaffärer att göra. Det faller på sin egen orimlighet.

Sen kan det ju vara så att någon hos din motpart husföretaget läser och inspireras i kommunikationen av denna tråd. Detta forum har förvånansvärt många läsare. Eller att vi bara för fram just de juridiska argument och lösningar som också husföretaget för fram. Vad vet jag.

• Gilla
Sommar13 och 5 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Har redan pratat med våra medarbetare i Vilnius om att löpande uppdatera med senaste infon!

Skämt åsido och bara så det blir tydligt för @Helena mfl : Jag och @HenrikHuslöse har naturligtvis inget med dina husaffärer att göra. Det faller på sin egen orimlighet.

Sen kan det ju vara så att någon hos din motpart husföretaget läser och inspireras i kommunikationen av denna tråd. Detta forum har förvånansvärt många läsare. Eller att vi bara för fram just de juridiska argument och lösningar som också husföretaget för fram. Vad vet jag.
Du har en poäng. Det kan mycket väl vara så men det var på tok för många sammanträffanden väldigt tidigt i tråden och snarare i omvänd ordning än att säljaren skulle först skulle läst något här. Nåväl. Jag hoppas innerligt säljaren (och ingen annan) vill göra rätt för sig. Skatten för Litauiska bolagen struntar jag i så länge jag får häva avtal och köp av huset som står på min tomt och att framtida kunder får hus byggda för och kompatibla med svenska krav.

Tack ändå för återkoppling och jag önskar dig en fin Påsk

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.