Släpp det där tjafset om hur mycket pengar ni och andra ska ha och svara på TS frågor istället. Denne kanske kommer fram till den lösning som passar er ideologi om ni bara svarar frågorna som ställdes i trådstarten.
 
  • Gilla
-MH- och 2 till
  • Laddar…
Jag hoppas verkligen att ingen ger TS tips om hur TS ska låta andra medborgare betala änn mer av TS framtida skulder.
Lösningen är att sälja huset och flytta till en lägenhet.
 
  • Gilla
Nils82
  • Laddar…
O
E elmont skrev:
Jag hoppas verkligen att ingen ger TS tips om hur TS ska låta andra medborgare betala änn mer av TS framtida skulder.
Lösningen är att sälja huset och flytta till en lägenhet.
Även om jag till en viss del håller med i ditt resonemang att man alltid har ett val, så håller jag inte med om att sälja huset. Det är inte så enkelt att få tag på en lgh. Däremot kan han sälja den fastighet han har som är obebyggd. Det är ett bra råd!
Frågan är hur pass belånade fastigheterna är
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.