Har ett nyinförskaffat kopplingsur som jag tänkte använda till att styra utebelysningen. Problemet är att jag inte kan få det att fungera (läs, är osäker på hur det ska anslutas).
Kan någon ge mig ett svar på detta vore jag tacksam. Se bifogad bild för det simpla kopplingsschemat.
Kan någon ge mig ett svar på detta vore jag tacksam. Se bifogad bild för det simpla kopplingsschemat.
Fas in på L, nolla på N och mitten tänder lampan, lampans andra ände till nolla. Uret måste ha både fas och nolla hela tiden för att fungera.
Klicka här för att svara
