uno83 skrev:
Ja. Det är ju självklart, P=U*I. Det är ju inget man behöver vara elektriker för att ha läst i skolan.
Må så vara men jag tror ändå att många hemmapulspotuppsättare tar klenare kablar på sekundärsidan med motivet att "det är ju bara tolv volt, kan inte behövas så grova sladdar"... :x:thumbdown:
 
  • Gilla
yxis
  • Laddar…
Då har dom aldrig hållit på med bilstereo :)
 
  • Gilla
yxis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.